سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در گشاده رویی برای جز نزدیکانش زیاده روی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
جبهه جهانی بیست و دوّم خرداد
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بیانیّه جبهه جهانی بیست و دوم خرداد در مورد وقایع اخیر

بسم الله الرّحمن الرّحیم

هیهات منّا الذّلة

السّلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و علی الارواح الّتی حلّت بفنائک
باز این چه شورش است که در خلق عالم است    باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است
باز ماه محرّم ماه حماسه و خون ، ماه پیروزی همیشگی حق در مقابل باطل ، ماه حیات دوباره اسلام ناب محمّدی و ماه افشاء شدن چهره کریه اسلام اموی رسید و دوباره فریاد دشمن شکن حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) که تا روز قیامت در جهان می پیچد که : «مرگ با عزّت بهتر از زندگی با ذلّت است» و همین فریاد است که امروز کاخ ستم مستکبران را به لرزه درآورده است و مستکبران و جیره خواران آنها را به وحشت انداخته است درست به همین خاطر است که دشمنان اسلام برای خاموش کردن چراغ حماسه کربلا تمام امکانات خود را بسیج کرده اند ولی بدانند که نور خدا را هرگز نمی توان خاموش کرد.
این روزها شاهد سر برآوردن دوباره اسلام اموی در چهره جدید هستیم که هر روز که می گذرد چهره کریه و خیانت بار آن بیش از پیش روشن می شود و معلوم می شود که اعتراض به نتایج انتخابات تنها بهانه ای برای پیروان اسلام اموی بوده است تا بدینوسیله بتوانند بر راه امام(ره) و نظام مقدّس جمهوری اسلامی به خصوص رکن اساسی آن یعنی ولایت فقیه بتازند و اسلام اموی را ترویج کنند سران اسلام اموی بی شرمانه خود را پیرو امام(ره) و قانون اساسی می دانند و با چرب زبانی و مظلوم نمایی به زعم خود می خواهند ملّت شریف و آزاده ایران را فریب دهند ولی در عمل بر ضدّ راه امام(ره) و قانون اساسی و برای خشنودی دشمنان اسلام و بشرّیت قدم بر می دارند اینان پا را از امویان فراتر گذاشتند زیرا امویان خود را خلیفه پیامبر(ص) خواندند ولی اینان خواستند امام(ره) باشند و موقعیّت ایشان(ره) را در میان مردم پیدا کنند به همین خاطر شروع به اقداماتی مثل دادن اعلامیّه و تکبیر گفتن شبانه کردند.

اینان کار را به جایی رساندند که جنایت کارترین و خونخوارترین رژیم یعنی رژیم خونخوار صهیونیستی از آنان حمایت می کند و اینان نیز در روز قدس بزرگترین خدمت را به این رژیم سفّاک کرده و شعارهایی در جهت منافع صهیونیزم بین الملل سر دادند و در روز سیزده آبان نیز در جهت منافع استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار حرکت کرده تا عاقبت در یکی از بدترین اقداماتی که تحت لوای حمایت از آنها صورت گرفت و آن هتک حرمت حضرت امام خمینی(ره) بود و عجیب آنکه اینان به جای محکومیّت این اقدام جنایتکارانه اقدام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در افشای این جنایت بزرگ را محکوم کردند.
آنچه که ملّت شریف ایران و منصفین باید بدان توجّه کنند این است که جریان اسلام اموی با اقدامات و شعارهای خود کم کم چهره ضدّ اسلامی خود را آشکار می کند و در آینده ما حتما شاهد رسواتر شدن چهره کریه امویان نوظهور خواهیم بود گرچه این جریان تلاش دارد تا خود را انقلابی و پیرو خط امام(ره) و قانون اساسی جلوه کند ولی این جریان توجّه به این حقیقت ندارد که اعتراض به اجرای قانون و مخالفت با ولایت فقیه چیزی جز مقابله با راه امام(ره) و قانون اساسی می باشد اقدامات این جریان هرچه باشد تا وقتی که در جهت مقابله با اجرای قانون و مخالفت با ولایت فقیه باشد مقابله با نظام مقدّس جمهوری اسلامی می باشد.
جبهه جهانی بیست و دوم خرداد ضمن محکومیّت اقدامات جریان فتنه به ویژّه هتک حرمت حضرت امام خمینی(ره) و توهین به مقام معظّم رهبری همچنین اسلام ستیزی این جریان و سر دادن شعار ضدّ اسلامی «استقلال ، آزادی ، جمهوری ایرانی» و تشکّر از ملّت آزاده و قهرمان ایران به خاطر حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی های اعتراض به هتک حرمت حضرت امام(ره) و حمایت از نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران بویژه رکن اصلی نظام یعنی ولایت مطلقه فقیه مواضع خود را در قبال حوادث بعد از انتخابات به خصوص حوادث اخیر را در چند بند بیان می دارد:
1- جریانی که بعد از انتخابات بیست و دوم خرداد به بهانه اعتراض به انتخابات شکل گرفته است یک جریان کاملا انحرافی و ضدّ انقلاب بوده است و تمام کسانی که در شکل گیری و استمرار این جریان دست داشته اند و همچنان به حمایت از این جریان می پردازند به خصوص شخص میر حسین موسوی و مهدی کروبی که از اصلی ترین مسبّبین شکل گیری این جریان و استمرار آن می باشند خائن به اسلام ، مذهب حقّه شیعه اثنی عشریّه ، راه امام(ره) ، نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و ملّت آزاده و قهرمان ایران بوده و تا هنگامی که به حمایت از این جریان ضدّ انقلاب ادامه می دهند خائن بوده و باید جوابگوی این خیانت بی شرمانه خود باشند.
2- بعضی از افراد که با اقدامات خود یا با سکوتشان باعث سوء استفاده جریان فتنه شده و این جریان بیشترین استفاده را از اقدامات یا سکوت این افراد در جهت تقویّت و استمرار خود و جوسازی بر ضدّ نظام مقدّس جمهوری اسلامی کرده است بویژه شخص آقای هاشمی رفسنجانی ، سیّد محمّد خاتمی و سیّد حسن خمینی(نوه حضرت امام«ره») این افراد باید در پیشگاه خداوند ، امام بزرگوار و ملّت آزاده و قهرمان ایران عذر خواهی کرده و در جهت جبران اقدامات خود اقدام کنند و جریان فتنه را علنا به عنوان یک حرکت ضدّ انقلابی و ضدّ اسلامی محکوم کنند و گرنه این افراد فقط به حکم مقام معظّم رهبری جزء نظام محسوب شده و داخل در جریان فتنه شناخته می شوند.
3- از قوّه قضائیه درخواست می شود هرچه سریعتر و با صلابت و قدرت با تمام مجرمین بویژه سران فتنه که بر علیه نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و امنیّت کشور اقدام کرده اند برخورد کرده و مجرمین را به سزای اقدامات مجرمانه خود برساند.
4- به جریان فتنه و خائنین به اسلام و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و حامیان داخلی و خارجی آنها بویژه آمریکای جهانخوار و انگلیس خونخوار هشدار می دهیم که بیش از این با سوء استفاده از نماد مکتب اهل بیت(ع) یعنی پرچم و شال سبز علوی دست بردارید و بیش از این با نقاب پرچم سبز علوی به مقابله با راه سبز علوی نپردازید وگرنه مطمئن باشید که به زودی خوار و ذلیل و نابود خواهید شد که حکماء گفته اند: «هرکس با محمّد و آل محمّد درافتاد ور افتاد».
5- به ملّت آزاده و قهرمان ایران عرض می کنیم: درود خدا و ملائکه بر شما ملّت آزاده و آگاه که با حضور حماسی و انقلابی خود در این سی سال بینی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و ایادی داخلی آن را به خاک مالیده و از اسلام ناب محمّدی و نظام برگرفته از آن با تمام وجود دفاع کرده اید رحمت خدا بر شما ملّت آزاده که قلب امام زمان(عج) را شاد کردید و نشان دادید که تمام هستی خود را در جهت پاسداری از اسلام ناب محمّدی و حریم ولایت قرار داده اید و هرگز اجازه نخواهید داد که اشخاص یا جریاناتی به نام شما بر علیه نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند ای ملّت آزاده که به حقیقت مظهر قدرت اسلام هستید همچنان آماده دفاع از اسلام ناب محمّدی و حریم ولایت باشید و همه باید بدانیم دشمنان اسلام ناب محمّدی به پایان راه خود نزدیک شده اند به همین خاطر آخرین تلاشهای خود را برای شکست اسلام ناب و به زانو درآوردن شما ملّت انجام می دهند و ممکن است دست به حماقت های جنایتکارانه بر علیه شما ملّت آزاده و قهرمان که همچون مولایتان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) در دنیا مظلوم هستید انجام دهد که حکماء گفته اند : «ظالم چون به پایان راه خود می رسد بیشترین جنایت را  انجام می دهد.»
در پایان خدا را سپاس می گوییم که ما را به راه بهترین مخلوقات خود هدایت کرد و برترین و والاترین مخلوقات خود را رهبران ما قرار داد و به ما منّت نهاد و در این زمانه دین گریز و دشمنی با دین ما را پرچمداران راه خودش قرار داد و بدینوسیله ما را در دنیا و آخرت عزّت بخشید
   اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج و العافیة و النّصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.
                                 والسلام علی من اتّبع الهدی
                              جبهه جهانی بیست و دوّم خرداد



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عبّاس ( شنبه 88/10/5 :: ساعت 10:17 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بیانیّه جبهه جهانی بیست و دوم خرداد در مورد وقایع اخیر
تشکیل جبهه جهانی بیست و دوّم خرداد

>> بازدید امروز: 22
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 8415
» درباره من

جبهه جهانی بیست و دوّم خرداد
عبّاس
جبهه جهانی بیست و دوم خرداد

» پیوندهای روزانه

نماد جبهه جهانی بیست و دوم خرداد [15]
[آرشیو(1)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
آمریکا . امام . امید . انتخابات . ایران . بیست و دوم . بیست و دوم خرداد . جبهه . جبهه جهانی . جبهه جهانی بیست و دوم خرداد . جهان . حماسه . خاتمی . خرداد . سبز . فتنه . کروبی . محرّم . مردم . ملّت . میر حسین موسوی . هاشمی رفسنجانی . ولایت .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
گوگل

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب